ACC Distribution siūlo lanksčias partnerystes technologijų gamintojams ir klientams, padedančias pasiekti jų verslo tikslus vietinėse rinkose. Sukaupusi didžiulę patirtį ir pasitikėjimą, bendrovė išaugo distributoriaus vaidmenį ir transformavosi į įvairialypį partnerį, kuris ne tik padeda klientams sėkmingai integruotis jiems naujose rinkose, bet veikia kaip akseleratorius bei konsultantas. Taigi naujas požiūris į savo prekės ženklą, pozicionavimą ir identitetą buvo neišvengiamas.
ACC tinklalapis neturėjo aiškaus tikslo ir pažangios bendrovės identiteto, kurio kryptį pasiūlė jų nauja prekės ženklo strategija. Svetainės struktūra ir vizualinis turinys neatspindėjo siekio tapti tam tikrais vartais į naujas verslo galimybes. Dirbant kartu su klientu bei jų strateginiais partneriais, mums pavyko sukurti švarų vartotojo sąsajos dizainą, kuriame daugiau dėmesio buvo skiriama vertybių ir ekspertiškumo perteikimui, vizualiai reprezentuojant šiuolaikiškus sprendimus.